BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 17 Februari 2011

Nasib y Same ~~

Halooooooooooo ~~
Erm kali ni aku nak cite psl nsb kteorg ank beranak...(da kawin ker) hehehe
aku ni adela sorg ank ni pon ank olok2 jep...
sebb die pggl aku mak...

Kteorg mmg ditakdirkan utk mengalami nsib y sama kot...
Sebb tu ank beranak...
Mgkn jugak kami kembar kot...
kembar??
ley cye ker??
bley pnyer...
kmbr len mak bapak..
hahahahahah!!

Setiap kali die tgh sedih pastinya aku jgk akn sedih...
Klu die bahagia pasti jgk aku akn bahagia...
D kala aku sedih die akn wat aku tersenyum dan ble die sdih lak aku y akn wat die tersenyum gembira...
Kami mmg serasi ble bersama...~
ooopppppsss!! sbgai kwn keyh...!!
Ape2 hal pon aku akn cite ngn die...
Die ibarat bff aku la kat ts ni...
Kteorg ni slaloo disakitkn ati dan sakit ati !!

Da la pe pun die mmg bff aku...
Hnye die je tau aku ngn spe skang...
yg pntg kami suke lagu y sme kat dlm cite full house iaitu 'THREE BEAR'
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHA


0 ulasan: